På allmän begäran ...

På begäran från er där hemma är jag nu tillbaka i bloggsfären. Jag kan inte lova att det vara länge, men jag ska försöka och göra mitt bästa.
Jag kan börja storslaget med att ursäkta mig. Jag har just kommit hem igen från Sverige, har knappt packat upp min saker ännu, och har alldeles för många aktiviteter framför mig.
Imorgon; Klasskamrat fyller år = izakaya, karaoke, eller vad helst som faller fössledagsbarnet i smaken.
Torsdag; Packa och vila inför
Fredag-måndag; Homestay i Akita
Helgen därefter ska vi ut och resa i södra Japan. Vi, det är jag, Jakob och Amadeus det. Förhoppningsvis hinner vi med Hiroshima, Kyoto och Osaka, eller delar av dem. Effektivt turistande. Sånt gillar vi. Att åka tåg är ju också mysigt.
Ikväll prioriterar jag dock en god natts sömn före något längre utlägg.
Om mina ambitioner matchar mina prestationer kommer här presenteras allt från resadagböcker till åsikter om japanska tjejer till kärleksförklaring till vår nya TV (Jag och Erik köpte en TV idag och ett PS3 också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback