Effektiv dag ...

Idag har inte varit en effektiv dag. Därav det sarkastiska tonfallet i rubriken. Anledningen är att jag är förkyld och inte riktigt har någon energi att göra någonting alls.

Idag var i alla fall första dagen i skolan, så givetvis var jag tvungen att gå dit, trots min sjukdom (haha, jag var knappast döende). Nivå tre skall bli roligt. Nya klassen verkar också rolig. Tyckte väl att min klass i tvåan var lite tråkig till och från, men denna nya samling människor verkar vara aningen lustigare.
Så nu sitter jag hemma, efter skolan och lite plugg hos Deus. Jag borde borde borde massa saker, men gör inget inget inget. Det känns ändå ganska okej, med tanke på att jag är sjuk. Som sjuk behöver man inte göra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback