Morgon

Jag gillar morgonen. Att vakna upp tidigt och inte ha någonting planerat än på många timmar.
Erik ligger och sover där nere, så jag försöker vara tyst för att inte väcka honom. Han är ganska ljudkänslig. Egentligen vill jag spela PS3, men det får vänta lite.
Igår var en trevlig dag ett tag. Sen blev jag bitter på en vän till mig, vilket aldrig är trevligt. Nu tror jag dock allt är sagt och vänner igen. Idag ska vi ut på stan i alla fall. Köpa extern hårddisk och kanske äta kebab. Jag ser mycket fram emot det.
Imorgon börjar skolan igen. Level 3 here I come!
Jag stannar nog förresten till sommaren, till level 5, istället för level 4 som slutar i mars som det först var tänkt. Jag känner mig inte färdig här, och jag vill inte lämna förrän dess. Givetvis kan i åtanke tas om jag någonsin känner mig färdig? Kanske inte, men den dagen, den sorgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback