Söndag

Många japaner tycker västerlänningar är mycket spännande, och missar inte tillfällen att prata med oss. Denna damen mötte jag på tåget på väg till Hiroshima. Vi hade mycket trevligt.
Så, efter imorgon är de äntligen över. Våra brutala slutprov. Skämt åsido. Jag är inte orolig och tycker inte att de verkar vara farliga. Det enda som egentligen skulle kunna vara jobbigt skulle vara om de valde en uppsats som jag inte skrivit. Jag har varit borta flera måndagar och missat två stycken, men enligt mig var det de två tråkigaste, så jag ser inte varför de skulle välja just dem.
Igår var vi ute med mina kära vänner tills solen gick upp. Det var väl halvsmart med tanke på de stundande proven, men jag är som sagt inte orolig. Proven kommer gå fint.
Trots mycket måttlig alkoholkonsumption är jag lite halvtrött såhär dagen efter. Mitt dygn är också lite halvomställt. Mindre bra.
Prov imorgon, och sedan lov. Det skall bli mycket skönt att äntligen få vara lite ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback