27e januari 2011

Torsdagar är numera den mest uthärdliga av alla fem skoldagar varje vecka. Då har vi hör- och läsförståelse i fyra timmar. Detta är stimulerande och lektionerna flyter på bra.
Efter skolan köpte jag diverse nödvändigheter hem och rörde mig sedan snabbt hemåt för att förtära lunch. Nu är klockan kvart i tre och jag skall försöka få lite ordning i trappan innan Deus kommer hem. Hur det går återstår dock att se . . .
Vi planerar att kanske bege oss till ett café och plugga lite. Jag vet inte hur det blir det med, men kanske så. Här i Japan är det vanligt att man köper sig en liten munk eller något och sedan sitter på caféer i timmar och studerar, spelar DS eller vad man nu vill. På Mister Donut får du gratis påtår så många gånger du vill.
Jakob, Jag och Deus här om dagen, hemma hos Gustav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback